KLIENDI ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE/PRIVAATSUS
-
- E-poes on isikuandmete vastutavaks töötlejaks Milaekos UÜ.
- Klient on vastutav tegevuste eest, mida ta viib läbi e-poe kasutajakontot kasutades. Registreerides kasutajaks on klient vastutav edastatud isikuandmete õiguses. Müüja kasutab kliendi poolt edastatud isikuandmeid lähtudes Müügitingimustest ja Eesti Vabariigi seadusandluses sätestatud tingimustel.
- Müüjal on õigus töödelda kliendi poolt esitatud isikuandmeid/ostude andmeid, mis on vajalikud kliendi e-poes esitatud tellimuse täitmiseks. Sealhulgas on andmete töötlemine kooskõlas kehtivate õigusaktidega.
Müüja registreerib e-poest ostu sooritamisel järgmised kliendi isikuandmed:
- Ees- ja perekonnanimi
- Telefoninumber
- E-maili aadress
- Postiaadress.
Isikuandmete töötlemise eesmärgid
- Müüja kasutab kliendi isikuandmeid tellimuste töötlemiseks ning täitmiseks.
- Müüja kasutab kliendi iskuandmeid kliendiga suhtlemiseks tellimustega seotud probleemide korral – klienditugi (vigased andmed, probleemid tellimuse täitmisega jne.).
- Müüja kasutab kliendi ostuajaloo andmeid (kaup, kogus, kliendi andmed, kuupäev) kaupade ülevaate koostamiseks.
- Müüja kasutab kliendi ostuajaloo andmeid (kaup, kogus, kliendi andmed, kuupäev) tarbijaharjumuste uurimiseks.
- Müüja kasutab kliendi pangakonto numbrit kliendile maksete tagastamiseks.
- E-poe kasutaja IP-aadressi või teisi võrguidentifikaatoreid töödeldakse e-poe kui infoühiskonna teenuse osutamiseks ning veebikasutusstatistika tegemiseks.
Isikuandmete kolmandatele isikutele edastamine
- Kliendi isikuandmetele on ligipääs vaid selleks volitatud isikutel.
- Müüja võib edastab kliendi isikuandmed juriidilise kohustuse täitmiseks (nt raamatupidamine ja tarbijavaidluste lahendamine).
- Kliendi ees- ja perekonnanimi, telefoninumber ja e-posti aadress edastatakse kliendi poolt valitud transporditeenuse pakkujale.
- Milaekos UÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Milaekos UÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance UAB-le.
Isikuandmete muutmine ning kustutamine
- Müüja rakendab kõik meetmed kliendi isikuandmete kaitsmiseks.
- Isikuandmetega saab tutvuda, teha parandusi ning veebipoe kasutajaprofiilis. Kui ost on sooritatud registreerimata kasutajana, siis saab tutvuda isikuandmetega klienditoe vahendusel.
- Isikuandmete kustutamiseks tuleb võtta ühendust klienditoega e-posti teel.
- Kustutamistaotlusele vastatakse mitte hiljem kui kuu aja jooksul ning täpsustakse andmete kustutamise perioodi.
- Kliendi isikuandmed säilivad müüja andmesüsteemis 2 aastat.
Uudiskiri
- E-maili aadressit kasutatakse otseturundusteadete saatmiseks vaid sellisel juhul kui klient on andnud selleks kirjaliku nõusoleku.
- Uudiskirjast saab loobuda kui valida otseturundusteate päises “loobu uudiskirjast” või võttes ühendust klienditoega (55924682, info@milaekos.ee).
Isikuandmete töötlemisega soetud vaidluste lahendamine
- Isikuandmete töötlemisega seotud vaidluste lahendamine toimub klienditoe vahendusel (55924682, info@milaekos.ee). Kui klient leiab, et müüja on rikkunud e-poe teenuste täitmisel isikuandmete töötlemisel kliendi õiguseid, on kliendil õigus pöörduda Andmekaitse Inspektsiooni ja kohtu poole.
PRETENSIOONIDE ESITAMINE JA VASTUTUS
-
- MilaCosmetics vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel.
- Kliendile kauba müümise korral eeldatakse, et kuue kuu jooksul kauba Kliendile üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega.
- Klient kohustub Müüjat teavitama kauba mittevastavusest 14 päeva jooksul selle kätte saamisest (esitama kirjaliku pretensiooni).
- Palume kõik pretensioonid esitada e-posti teel MilaCosmetics klienditoele info@milaekos.ee. Pretensiooni peavad olema märgitud:
- Kliendi ees- ja perekonnanimi.
- Tellimuse number
- Kauba puudus ning nõude sisu.
- MilaCosmetics vastan pretensioonile vähemalt 7-tööpäeva jooksul peale pretensiooni kättesaamist.
- Kui pretensioonile ei ole võimalik 7-tööpäeva jooksul vastust anda, teavitab MilaCosmetics sellest pretensiooni esitanud Klienti kirjalikult, lisades juurde viivituse põhjuse ning tähtaja, millal Klient vastuse saab.
- MilaCosmetics ei vastuta Kliendi süü läbi toote puuduste tekkimise eest, puuduste eest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase kasutamise või hoiustamisetulemusena. Puuduste hulka arvestatakse toote puudusi, kuid mitte tootepakendi puudusi.
- Juhul kui toode ei vasta lepingutingimustele, tootel esineb puudusi, on Kliendil õigus nõuda toote parandamist või asendamist. Juhul, kui toote parandamine või asendamine ei ole võimalik, ebaõnnestub või põhjustab Kliendile põhjendamatuid ebamugavusi, on Kliendil õigus lepingust taganeda ja nõuda raha tagastamist.
- Müüja ja Kliendi vahel tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel.
- Kokkuleppe mittesaavutamisel on Kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse http://www.tarbijakaitseamet.ee ja tarbijavaidluste komisjoni http://komisjon.ee vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Harju Maakohtusse.
- Samuti on kõikidele Klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm aadressil http://ec.europa.eu/odr.