ÜLDSÄTTED
-
- Käesolevad MilaCosmetics e-poe (edaspidi nimetatud: E-pood) müügitingimused kehtivad MilaCosmetics e-poest ostmisel internetiaadressilt https://milaekos.ee/. Kauba müüja on Milaekos UÜ (edaspidi: Müüja), registrikoodiga 14271412. Tingimused kehtivad kõigi isikute (edaspidi nimetatud: Klient) and Müüja vahel MilaCosmetics e-poe vahendusel kauba ostmisel ate õigussuhete kohta.
- Müüja jätab õiguse ühepoolselt muuta Müügitingimusi. Kõik Müügitingimused on avaldatud https://milaekos.ee/muugitingimused/.
- MilaCosmetics kasutajaks registreerides ja/või ostu sooritades kohalduvad käesoleva lepingu Müügitingimused.
- Müügitingimustele lisaks E-poest ostu sooritamisele kohaldatakse Eesti Vabariigi seadustest tulenevaid õigusi ja kohustusi.
HINNAD
-
- Müüja jätab endale õiguse korrigeerida Müügihindasid. Kui klient sooritab ostu enne hinna muutumist, kehtib talle varasem hind.
- Kõik Müügihinnad on näidatud Eurodes ning sisaldavad käibemaksu 22%.
- MilaCosmetics Eesti e-poe sooduskoodid kehtivad täishinnaga toodetele kui pole märgitud teisiti.
TELLIMINE
-
- Tellimust on E-poes võimalik sooritada registreeritud kasutajana (edaspidi nimetatud: Püsiklient).
- Klient valib e-poest endale sobiva tooted ning koguse.
- Kui toode ning kogus on valitud, tuleb see asetada “Ostukorvi”.
- Ostukorvi vaatamiseks vajutab klienti üleval paremal nurgas olevale “Ostukorvi märgile”.
- Ostukorv võimaldab tooteid lisada, kustutada ning muuta toodete koguseid.
- Registreeritud Kliendil on võimalik arveldusandmeid salvestada ning piisab vaid kohaletoimetamisviisi valikust.
- Toodete tellimiseks vajutab Klient nupule “Kinnitan ostukorvi” ning tasub kauba eest Müüja poolt pakutud maksekeskondades.
- Klient tasub tellimuse eest ettemaksuna kauba müügihinna ning kohaletoimetamise tasu täies ulatuses. Tasumine toimub väljaspool E-poodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Montonio Finance UAB turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.
- Peale ülekande sooritamst peab Klient vajutama nupule “Tagasi kaupmehe juurde”.
- Tellimuse ja makse kättesaamise kohta saadab Müüja Kliendile e-kirjaga kinnituse ning arve.
- Müüja ja kliendi vahel jõustub müügileping alates kliendi poolt tasutud ostusumma tervikuna laekumisest Müüja arvelduskontole.
- Kaupade eest, mida ei ole võimalik komplekteerida, maksab Müüja Kliendile raha tagasi hiljemalt 14- päeva jooksul või pakub samaväärilise asendustoote kliendi nõusolekul.
KLIENDI KOHUSTUSED
-
- E-poest tellides kinnitab klient, et ta on tutvunud ning nõusutub MilaCosmetics Müügitingimustega.
- Klient esitab Müüjale korrektsed andmed (telefoninumber, e-posti aadress ning soovitud pakiautomaat). Müüjal on õigus esitada transpordi eest uus arve kui Klient on tellimuses valinud vale pakiautomaadi või kui klient soovib Kliendi poolt valitud pakiautomaati jõudnud tellimust ümber suunata.
- Juhul kui ostja ei lähe tellimusele järgi etteantud tähtaja jooksul, on ostja kohustatud hüvitama korduva saatmisega seotud kulud.
KAUBA KÄTTESAAMINE
-
- MilaCosmetics komplekteerib Kliendi poolt ostetud tooted 1-5 tööpäeva jooksul.
- MilaCosmetics ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on antud logistikapartneritele üle õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida MilaCosmetics ei saanud ette näha või mõjutada.
- Juhul kui ostja ei lähe tellimusele järgi etteantud tähtaja jooksul, on ostja kohustatud hüvitama korduva saatmisega seotud kulud.
KAUBA TAGASTUSÕIGUS, LEPINGUST TAGANEMINE JA TAGASIMAKSED
Ostes milaekos.ee veebipoest, kehtivad kaubale Eesti Vabariigi seadustes ettenähtud garantii ja tagastamise kord. Ostetud kaubale kehtib alates kauba kättesaamisest 14-päevane kauba tagastamisõigus, vastavalt Võlaõigusseaduse § 56-le.
Tagastamisõiguse kasutamiseks peab tarbija esitama vastava soovi E-poe e-posti aadressil info@milaekos.ee, kuid mitte hiljem kui 14-päeva jooksul pärast kauba kättesaamist.
Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja orginaalpakendis. Eemaldatud ei tohi olla ümbriskile. Tagastamisele ei kuulu tooted mille kasutamist (või mittekasutamist) ei ole võimalik kontrollida.
Kõik tagastatavad tooted on kliendi vastutusel senikaua, kui need on jõudnud MilaCosmetics lattu. Klient peab veenduma, et kõik oleks korrektselt pakendatud ja oht, et toode võiks transpordil viga saada on täielikult välistatud.
Kauba tagastamiskulud kannab Klient, välja arvatud juhul kui tagastamise põhjuseks on mittevastavus tellitule või praakkaup.
MilaCosmetics tagastab raha hiljemalt 14- kalendripäeva jooksul taganemisteate saamisest arvates.
Palume kõik pretensioonid esitada e-posti teel MilaCosmetics klienditoele info@milaekos.ee.
MilaCosmetics tagastab Kliendile saatmise kulud täies ulatuses juhul kui taganemise põhjuseks on puudustega, vale, vigastada saanud toode või see ei vasta kättesaamisel oma kirjeldusele. Kauba puuduse olemasolu korral asendatakse kaup sama kaubaga, välja arvatud juhul kui vastavat kaupa ei ole enam müügil.
Kui vastavat kaupa ei ole enam müügil, siis Kliendi valikul kaup asendatakse või müügileping lõpetatakse ja tagastatakse Kliendile kauba maksumus. Kliendil on õigus kauba lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele.
MilaCosmetics ei vastuta sellisel juhul tekkinud kahju eest kui kauba kohaletoimetamine viibib tingitud asjaoludest, mida MilaCosmetics ei saanud ette näha või mõjutada.